Monday, April 18, 2011

SEB Kõrvemaa Kevadjooks - harrastusjooksja selle nädala tippsündmus!

Sel laupäeval siis Kõrvemaal toimumas järjekordne Kevadjooks. Kuigi lund on veel rajal omajagu, jooks korraldajate väitel igal juhul toimub. Samuti on jooksuni veel mõned päevad aega ja nagu välja vaadates näha - suured plusskraadid ja päike - suusarada järjest sulab:)

Kõrvemaa Kevadjooksul on kaks distantsi - 6 ja 16 km. Eelmisel kevadel osalesin esiemest korda ja panin ka siis oma muljed kirja siia

Laupäevaks lubab praeguse ilmateate järgi igati ilusat kevadilma. Ja kui lumi järjest iga päevaga sulab, tõotab tulla ikka tõeline krossijooks - lumi, jää, muda ... Aga sellised rajatingimused teevadki võistluse huvitavamaks - ega nii raskel rajal nõrgema ettevalmistusega kaugele jõua:)

Loodan enne võistlust siia ka mõned pildid üles panna - et siis osalejad teaksid, milleks laupäeval oma vaim valmis panna!


PS. Kuna jooks on korraldatud väga heal tasemel, soovitan kõigil kindlasti osalema tulla!

6 comments:

Anonymous said...

Kõrvemaa kevadjooksust on minu jaoks kujunenud oluline kontrollvõistlus. Pealegi olen seal osalenud esimesest korrast peale. Seekord huvitaval kombel saab mu hooaja avavõistlus. Kuna rajaolusid hetkel ei tea, ja kuidas see aasta rada üldse kulgema saab ei oska aega ennustada.

L.

Andres said...

Eks rajaolud ja raja kulgemine saavad selgeks neljapäeval-reedel. Kuna sinnakanti natuke asja, käin enne vähemalt osa rajast ka läbi - siis teab, mida oodata ja milleks valmistuda.

Anonymous said...

Viimastel andmetel raja lõpuosas üks paun jääb rajaolude tõttu ära ja rada seetõttu 400m lõhem tuleb. Hea näha, et eelmise aasta kõrvemaa stardipildil ka mina ilusasti peale olen jäänud:)

L.

Andres said...

Ei mäletagi enam täpselt, kas fotograaf selle foto puhul olin ma ise või treeningkaaslane G, aga pilte sai eelmisel aastal palju tehtud!

heikkik said...

Ootan huviga uudiseid rajaoludest :)

Andres said...

Proovime uudised anda võimalikult õigel ajal ehk eelmisel õhtul enne võistlust - siis on kõige selgem pilt ees, palju on jõudnud vahepeal ära sulada.