Wednesday, August 17, 2011

"Sulle sobib spordiala, millega tegelemise ajal tulevad igasugu head mõtted ja ideed pähe"

Mõned päevad tagasi kirjutasin piirangute seadmisest iseendale. Lugu tõi kaasa palju väga häid kommentaare ja üks nendest kõlas nii: "Sulle sobib spordiala, millega tegelemise ajal tulevad igasugu head mõtted ja ideed pähe."
Arvan, et selliseid küsimusi - milline ala mulle kõige paremini sobib, kas ja kui palju võistelda jne. - ei ole ainult minul. Ning kui lõpuks õnnestub leida spordiala, millega tegelemise ajal tulevad igasugu head mõtted ja ideed pähe, peaks olema seis ideaalne.


Ma loodan, et enda küsimustele olen ma tänaseks vastused saanud, aga ühe olulise avastuse tegin ka täna. Olen katsetanud nö. taastavate trennidega mitmel eri moel - küll jooksnud rahulikus tempos, sõitnud rattaga, rullitanud .. Tänasel väga kerge trenni päeval tegin kepikõndi Pirita metsas Olümpiajooksu rajal. Väga rahulik tempo, raja läbimine 1 tunni ja 15 minutiga - tõesti tuli ka trenni käigus mitmeid väga häid mõtteid pähe - nii, et taastavaks treeningviisiks ongi võibolla üks paremaid trennivariante minu jaoks käes:)


Eks sama põhimõte kehtib ju ka teistes eluvaldkondades - õige söögi-joogi tunnetad iseenesest ära ja vale ka muidugi; õiged inimesed, kellega on hea suhelda, töö mis meeldib.. miks siis spordiga peaks teistmoodi olema ? 


Tänud veelkord kommenteerijale väga tabava kommentaari eest!


Ilus loodus Pirital

No comments: