Sunday, February 27, 2011

Veloergomeeter- kas kõige nürim treeningvahend maailmas ?

Veloergomeetrit on nimetatud ka maailma kõige nürimaks treeningvahendiks. Kindlasti on neil õigus, kes nii arvanud ja kirjutanud on - nende enda pilgu läbi vaadatuna muidugi :)

Minu jaoks on veloergomeeter sel talvel olnud asendamatu - on aidanud palju madala pulsiga kestvustreeninguid teha, on väga palju aega kokku hoidnud, mis oleks kulunud kaugemale trennisõitmise peale ja eks mulle loomulikult ka meeldib veloergomeetril sõita.

Selle nädala viimane päev on olnud ilus päiksepaisteline ja soe - ideaalne trennipäev. Tänasesse päeva on mahtunud kaks pikemat jalutuskäiku ja õhtune trenn trenazööril - päris korralik trenn nädala lõpuks.

Tänase sõitmise ajal hakkasin mõtlema, et huvitav, millisel spordialal ma võiks sel aastal saavutada parimaid tulemusi ? Harjutatud on erinevaid alasid, tehniliselt valdan ka päris mitmeid alasid. Variandid on:
- jooksmine
- maastikurattasõit (MTB)
- rulluisutamine
- triatlon
- laskesuusatamine

Minu enda pingereas jäid peale pikka analüüsi järgmise kalendriaasta favoriitideks laskesuusatamine ja jooksmine. Kaugele maha ei jää ka rulluisutamin e ja MTB. Napilt viimasel kohal on vähese praktika (olen vist ainult 3 või 4 triatlonit läbinud) tõttu triatlon. Aga eks siis aasta pärast ole täpsemalt näha ...


No comments: