Tuesday, March 29, 2011

Kiire, kiire, kiire, koguaeg on kiire ...

Kuum. Asfalt sulab. Janu. Mõjukad sõbrad. Edukad tehingud. Osavad manöövrid. Äris peab ka õnne olema. Tavaliselt mul veab. Kiire. Kogu aeg on kiire. Pidev kiirustamine ajab närvi, kuid selline on elu... Nagu võidusõit. (Äripäev, 14.07.2006).
Olen neid lauseid endale viimase 5 aasta jooksul palju kordi meelde tuletanud. Alati, kui on liiga kiireks läinud. Ja neid kordi on olnud palju.  Et liiga kiireks ei läheks.


Täna oli tõesti kiire, esimene korralik söömine toimus alles kell 16.30 - s.o. 10,5 tundi peale tööpäeva algust. Mis enne seda toimus ? Tallinn-Rapla-Paide-Tartu. Mitmed kohtumised, rõõmsad inimesed.
Millist tööd ma teen, et aeg-ajalt nii kiire on ? Minu nö. "suur armastus esimesest silmapilgust" on energeetika. Ja seda varsti juba 19 aastat, 17-dast eluaastast saadik. Viimased 1,5 aastat oleme pühendunud oma ettevõtte ülesehitamisele. Kuna energeetika on väga lai valdkond, oleme rohkem spetsialiseerunud tehniliselt väga keeruliste olukordade lahendamisele, elektrihindadele, elektritootmisele ja elektritööde teostamisele. Seni on läinud ilusasti, aga ei saa küll öelda, et see kõik väga kergelt tulnud oleks. 


Kas tänases päevas oli ka midagi sportlikku peale meeletu tööalase tempo ? Oojaa - Paide-Türi Rahvajooksu rada sai täitsa põhjalikult üle vaadatud. Kirna mägi tundub küll väiksem võrreldes selle ajaga kui viimati Paide-Türi jooksu jooksin (see võis olla ca 1985.a. kui olin kümneaastane). Igatahes sügisel loodan sellel jooksul kindlasti jälle startida. 26 aastat ikkagi eelmisest stardist juba möödas :)

No comments: