Tuesday, April 26, 2011

Halb tuju :(

Andresel oli tänaseks planeeritud jooksutrenn ja minul pidi olema trennivaba päev. Juhtus aga nii, et mina olin tujust ära :( Õnneks kestis see väga lühikest aega. Andres tuli tuppa ja ütles, et ma end koha riidesse paneksin. Tingimus oli, et riided, mis ma selga panen, oleksid sellised millega Pirita metsas üks korralik kepikõnd ära teha.
Legendaarne Nipsu!
Ega ma ei hakanudki vastu vaidlema. 20 minutit hiljem olimegi Pirita terviserajal. Ilm oli mõnus. Päike veel paistis, aga oli juba jahe. Tuul tegi oma töö. Tunni ja kolmeteist minuti jooksul nägime päris palju inimesi värskes õhus sporti tegemas. 7.2 km ring ei ole vel 100% lumest puhas, aga see ei seganud kepikõndi tegemast.

Täna oli väga tore õhtu. Andres jättis jooksu ära ja tuli minuga koos metsa kepikõnnile. Tean, et kui tuju on halb või tundub, et igav on, siis tuleb ennast liigutada. Vahest võib see päris raske olla, sest just siis pole mingit tahtmist ennast diivanist üles ajada. Liigutamine (pluss värske õhk) paneb liikuma head tuju tekitavad hormoonid ja need hormoonid, mis kehasse hapet tekitavad jäävad vähemusse. Head asjad pididki ju lihtsad olema!

No comments: