Saturday, April 23, 2011

Kõrvemaa Kevadjooks 2011, vol1

Peale Nõmme Maanteejooksu, mis lõppes paraja fisakoga, olen plaane natuke ümber teinud. Aitäh kõigile, kes siin blogis on kommenteerinud ja sellega palju kaasa aidanud mul enda kavades selgusele jõudmises - tänane tunne on igaljuhul palju parem kui võrrelda kahe nädala taguse ajaga.

Viimasel kahel nädalal olen teinud ühe trenni, kus oli sees kiirema tempoga 5,7 km jooks ja ülejäänud sellised 5-12 km aeglasemad jooksud.

Tänane plaan 6 km läbimiseks oli selline: alustan oma tavalises trennitempos (ca 6 min/km), joostes sellega ca 2 km. Kui tunne on hea, siis lisan natuke tempot (ca. 5.40/km) järgmiseks 2-ks km-ks. Kui tunne jätkuvalt hea, siis veel natuke juurde (5.20/km). Eesmärk oli lõpetada väga hea enesetundega.

Plaan õnnestus 100%. Enesetunne on suurepärane.

Enne tänast võistlust tegin ka korraliku soojenduse - 2 km aeglast jooksu, 6x60-80m kiirendusi, venitusharjutusi. Oli kasu, kohe alguses oli jooks harjumatult kerge.

Täna siis 6 km läbimise aeg 33.47, koht 154. Eelmise aasta aeg paranes üle 5 minuti.

Palju täna ajalist varu jäi ? Ei tea, aga see ei ole ka eriti tähtis - ilmselt ikka natuke jäi - esimesel 4 km-l pulss üle 140 ei läinud. Kõige tähtsam on see, et praegu on väga hea enesetunne ja homme on ees ootamas üks väga tore päev:)


7 comments:

Anonymous said...

See ongi eesmärk ju lõpetada parema enesetundega, kui startida:)
Ma vaatasin just, et 6km jooksus oleks saanud isegi 2. koha.....16km esimesed 6km oli 23.22....muidu nagu arvata oli, et esimene võistlus ei suuda veel alla 4 min/km tempot üle 5-6km hoida. Algus siis väga kiire 1km 3.23---siis vaikselt langes 3.40-3.50....peale 5km jäi stabiilseks 4.00-4.05...millega olen väga rahul kuna lõpus oli tunne, et sellise tempoga kannatan veel umbes 10km ära.

L.

Andres said...

Hea kuulda, et hästi läks:)

Soovin edu ja suurepäraseid tulemusi alanud jooksuhooajal!

ixs said...

Tänud eilse video eest. Oli abiks. Endal ka esimene km üllatavalt hea aeg, ülejäänud km 4:11-4:18 min/km. Aga üritus oli väga hea!

Anonymous said...

Mulle oleks sobinud muidu et vana rajavariant oleks kasutusel olnud. Siis oleks sileda maa ässad eest pudenenud.

L.

Andres said...

Siis peaks järgmised 2 jooksu (Viljandi ja Otepää-Elva) Sulle trassi poolest paremini sobima.

Olen homme Viljandis, vaataks raja ka üle - mis seisus need sood ja mäed on ...

Anonymous said...

Otepää-Elva siiski veidi langeva profiiliga, kuid raja pikkus räägib minu kasuks

L

ullarparnat said...

Tahaks ka teada:)