Sunday, August 28, 2011

Selle suve viimased 34minutit ja 45 sekundit väga palavat ilma

Tegelikult oli treeningplaani kohaselt mul ettenähtud joosta korraga 10km ehk kodu juures 2x5km. Proovin seda ringi natukene kirjeldada. 250m on enam-vähem sirget maad ja peale seda jooksen tõusvas trendis kuskil 2,5km. Peale seda hakkab raja profiil pikalt langema kuni saab joosta ühtlaselt sirgel maal. Viimane tõus on 4. kilomeetril. See ei ole eriti pikk, aga kui jalad all on väsinud, siis tundub ka see raske.
Septembri keskpaik 2010 Otepääl

Täna mina jooksin ja Andres sõitis rattaga kõrval. Kuna ilm oli jooksmiseks super palav (25-28C), siis võtsime veepudeli ka kaasa, et janu kätte ära ei peaks vahepeal minestama. Olen harjunud või siis ennast harjutanud jooksu ajal jooma. Eriti kui veel on nii palav kui täna kell 12:00:00-12:34:45. Esimest korda jõin lonksu vett 2.5km, teist korda 3.5 km ja kolmandat korda 4.5km. Alguse tempo oli mul natuke liiga kiire. Oleksin võinud veidi aeglasemalt joosta, siis poleks lõpus ka nii raske olnud. 

Plaanis oli küll joosta 10km, aga esimese ringi keskel oli selge, et tahan ruttu koju jõuda ja teist ringi ma pingutama ei hakka. Pole ju mõtet kui ei jõua. Trennis tahan, et enesetunne oleks ikkka nii enam-vähem hea. Kui mitmetel võistlustel ka osaleda, siis on hea kui ka trennid on mitmekülgsed - lihtsad, natuke raskemad ja päris rasked.

Sellegipoolest on midagi positiivset ka. Kui varasemalt olen seda sama 5km ringi jooksnud 36min ja vahel ka üle selle, siis täna tuli aeg kiirem 1min ja 15sek. Sellise palavuse käes pole paha. Eriti huvitav on see, et kui olime tuppa jõudnud ja ma oli 3 minutit puhata jõudnud, kadus päike kus seda ja teist ning tuul muutus järjest tugevamaks ja isegi pimedaks läks. Siiamaani tuul puhub ja paar piiska vihma on vastu meie elutoa aknaklaasi "jooksnud" :)

No comments: