Friday, February 11, 2011

The Winner takes it all

Mis Teile enda sporditegemisest kõige rohkem meelde jäänud on, kui mõtlete ajas tagasi ?
Kuna täna ma erinevatel põhjustel ise sporti teha ei saa, olen selle küsimuse peale natuke mõelnud.

Vastus on lihtne ja ühene - kõige rohkem ja eredamalt on meelde jäänud VÕIDUD. Vaade pjedestaali kõrgeimalt astmelt, medali kaelasaamine. 2 ja 3 kohaga käesurumine ja tunnustavad sõnad. Aplaus.

Jah, ma ei ole kunagi päris harrastussportlane olnud - et teeks trenni peamiselt selleks, et oleks hea enesetunne ja tunneks looduses liikumisest rõõmu ... Ka need tegurid on olulised, aga ma ei ole kindel, et ainult nende nimel oleksin valmis Eesti kliimas vastupidavusaladega tegelema 5-6 päeval nädalas. Kui ei oleks otseseid kõrgeid eesmärke ja tahet võita, teeksin sporti ilmselt ikkagi, aga oluliselt vähem ja ülejäänud ajaks leiaksin ilmselt huvitavamat tegevust :)

Jah, ma tahan võita. Samas ei ela kindlasti ka kaotusi traagiliselt üle - ega see ei aita eriti millegile kaasa, eriti veel tulevastele võitudele.

Kohtumiseni pjedestaalidel !



No comments: