Tuesday, March 1, 2011

Maraton 2011/ 99. päev. Mulle meeldib märtsikuu

Mulle meeldib märtsikuu ja seda väga mitmetel põhjustel. Esiteks on selle kuu jooksul paljude mulle oluliste inimeste sünnipäevad :) Teiseks - saab varsti hakata vaikselt ka väljas treenima (minu puhul ei ole asi mitte külmas ilmas vaid libedates teedes, mille tõttu olen varasemalt 5 korda jalgu korralikult vigastanud). Kolmandaks - jooksuvõistlused lähenevad !

Sel aastal üritan teha ühe jooksuvõistluse maksimaalse pingutuse peale. Selle stardini on aega veel peaaegu 9 kuud. Selle ajaga jõuab palju muutuda. Igatahes 8 kuud sellest järelejäänud perioodist moodustavad mahutreeningud - enamasti joostes, vahel ka pikemad jalgsimatkad, natuke vähem ratast, rulli ja ujumist. Loodan siis olla 9 kuu pärast sellises vormis, et vähemalt ise oleks lõpptulemusega rahul !

Täna jätkus teekond lõppeesmärgi poole korraliku jooksutrenniga hallis, kus lisaks tavapärases tempos jooksmisele olid ka mõned kiiremad ringid. Need on mulle koguaeg eriliselt meeldinud - hoopis teine hingamine kohe ... aga esialgu tuleb siin veel tagasihoidlik olla.

Tänase trenni lõpus jätsin venitused tegemata. Tundus, et samal ajal hakkab oma trenni lõpetama ka suures koosseisus jalgpallimeeskond ... mis tähendanuks seda, et oleks saanud hallist lõplikult välja heal juhul natuke enne selle kinnipanekut :)

Kevad 2009

No comments: