Saturday, March 26, 2011

Mis tunne Teil oleks, kui ...

... ühel ilusal hommikul avaldatakse kahtlust, et te olete kedagi teadlikult petnud ? Ja mitte esimest korda vaid siseinfo alusel lausa mitmeid kordi.

Just täna hommikul meiega nii juhtus. Tallinna Spordihallis.

Lugu ise oli järgmine:
Sisenedes spordihalli, oli garderoobi juures, kus pileteid müüakse, veel vähemalt 10-15 inimest ja paras segadus. Andsin registratuuri töötajale oma 20-korra kaardi, et ta märgiks meie mõlema eest sinna ristid ära. Kuna keegi vehkis oma mingi väga terava mõõgataolise esenega otse minu ees, ei pannud ma tähele, mitu risti registratuuri inimene kaardile tegi. Ja ma arvan, et see ei olegi eelkõige minu mure, et iga töötaja oma tööd korralikult teeks.
Läksime edasi riietuskappide võtmeid saama. Siis see tuligi: "Siin on üks rist täna pandud, teid on kaks. Meie siseinfo ütleb, et teie oletegi need, kes kahekesi ühe ristiga üritavad siin trenni teha."

Hurraa ! Nüüd leiti küll õige sihtgrupp, kelle peal sellist loogikat katsetada. Olen alati ise öelnud, et palun kirjutage kaardile nii palju riste kuipalju inimesi minuga parajasti kaasas on. Saab kaart täis, ostan uue. Seda on sel talvehooajal saanud korduvalt teha. Ja nüüd, kus keegi vehkleb oma mõõgaga mu näo ees ja ma ei pane tähele, mida spordihalli töötaja kaardile kirjutab, hakatakse süüdistama :(

Mida ma sellest loost õppisin ja edaspidi teistmoodi teen ?
- selleks kuuks planeeritud trennid teen spordihallis lõpuni. Suhtugu need inimesed seal minusse ükskõik kuidas - kõige tähtsam on planeeritu ära teha;
- võtan seda tänast süüdistust enda jaoks niimoodi: Jookse järgmine talv koos kõigi jooksukaaslastega väljas. Ära kuluta oma raha asjade peale, mida sa saad tasuta teha. Kiirenduste tegemiseks on Tallinnas ju vajadusel veel 2 halli. Ongi teistel hallis rohkem ruumi joosta;
- koju võiks jooksulindi osta. Kui on tõesti ülikehv ilm ja tahaks sees trenni teha, oleks jooksulint väga hea vahend. Ka sellistel juhtudel, kus tahaks joosta ühtlase tempoga. Ning vahelduseks väljas jooksmisele.

Kogu lugu. Järeldused tehtud. Edasine kava paigas. Ootame kõik kevadet ja häid treenimistingimusi metsaradadel !

4 comments:

Priit said...

Samalaadne juhtum oli ka minul põhjuseks miks kaks aastat tagasi Tallinna Spordihallis treenimisest loobusin. Mind süüdistati selles, nagu tahaksin kapi võtmeid varastada ja nõuti minu võtmete pantiandmist. (Rahapanti ei aktsepteeritud). Mõtlesin, et töötajatele makstakse vist nii vähe, et mingit kvaliteeti ei saagi nõuda. Aga paistab, et pigem on asi siiski juhtimises. Kuidas muidu Nõmme ujulas (sama omandivorm) nt selliseid asju ei ole.

Anonymous said...

Mul on siseinfot, et vahel ei ole WC-s paberit ja käte kuivatamiseks mõeldud paberit pole ma seal kordagi näinud :( Samuti on osad dushid korrast ära - sooja vett peab kaua ootama ja siis vahest jälle tuleb külma vett ning dushi segistist lendab vett suvalises suunas, niiet korralikku veejuga sealt küll ei tule.

Olen nõus, et igaüks peab oma tööd ikka ise tegema. Pole viisakas, et oma vigades hakatakse kliente süüdistama!

Andres said...

Jah, süüdistamine ilma fakte korralikult omamata on üks kindlamaid viise kliente endast ringiga mööda käima panna.

Anonymous said...

Kuressaares on asi nii lahendatud, et alati pannakse risti asemel kaardile kuupaev.

Endal mul oli moni aasta tagasi Tallinna Spordihallis kah kaardiga probleemja peale seda ma olen seda halli valtinud. Kahju muidugi, sest see on odavaim hall Tallinnas.