Monday, March 7, 2011

Toidulisand Liquid Pure Guarana

Toidulisandid ei ole siiani minu teema olnud. Põhjused on ka lihtsad - nö. vanasti neid ei olnud ja hilisematel aegadel pole minu trennid nii tugevad olnud, et midagi lisaks tavalisele söögile-joogile tarbida.

Nüüd, kus trennid lähevad aina pikemaks ja raskemaks olen hakanud natuke mõtlema ka toidulisandite peale. Sest selgeks on saanud ka see, et ainult nö. hernesupi pealt 4-tunniseid trenne, ammugi mitte korralikke võistlusi ei jookse.

Hakkan edaspidi erinevaid toidulisandeid katsetama ja siin ka omapoolseid kogemusi jagama. Võibolla leiab keegi ka midagi kasulikku mida ise tulevikus kasutama hakata, et oma sooritusi parandada või taastumist rasketest trennidest kiirendada.

Eilne õhtu oligi minu jaoks ajalooline - tarbisin trennis poolmaratoni ajal ära esimese toidulisandi - Liquid Pure Guarana. Tuleb öelda, et mõjus hästi ja mis samuti tähtis, ka maitses hästi. Ampull on 25 ml. Poole sellest jõin ära enne trenni algust ja teise poole kusagil 15 km peal. Kellele meeldib karamell, siis peaks see toidulisand igati sobima - karamelli maitset on selgelt tunda.

Iagatahes mõnele järgnevale (pikale) võistlusele või (väga pikka) jooksutrenni on Liquid Pure Guarana üks võimalikest variantidest, mida ma ise kaasa võtta saan. Jätkan lähiajal uute katsetustega. Ideaalne võimalus selleks avaneb juba sel laupäeval kui kavas on 3-4 tunnine trenn.

No comments: