Tuesday, March 8, 2011

Selle kevade jooksujalatsid - Nike Lunarglide

Uued ja ilusad asjad teevad ikka rõõmu - eriti siis, kui neid väga harva osta. Tegin eile õhtul oma viimaste aastate suurema ostu - ostsin selleks kevadeks uued korralikud jooksujalatsid Nike Lunarglide.

Kuna ma eriti suur ekspert jooksujaltsite alal ei ole, käisin mitmes poes ja proovitud sai palju erinevaid jalatseid. Kõige mugavamad minu jaoks olid Nike Lunarglide`d. Kohe jalga pannes oli selge, et need ma ära ostan !

Viimasel ajal olen igas spordipoes ka küsinud, kui kaua korralikud uued jooksutossud vastu võiks pidada kui neid korralikult kasutada. Vastused kattuvad - ca. 1000 km. Saab siis juuni alguseks uued tossud juba valmis vaadata :)

Milliste jooksujalatsitega tegu on ? Pildid räägivad iseenda eest:





Ja ka video Nike Lunargride`st - täpselt sellised said ka eile ostetud:


PS. Ostule aitas tublisti kaasa Viru Keskuse Rademari ja Kristiine Rademari sõbralikud töötajad. Suured tänud minu poolt väga sõbraliku teeninduse eest :)

7 comments:

Anonymous said...

amazon.co.uk pakub koos saatmisega ca 30% odavamalt. Eestis ikka kõva juurdehindlus ruulib.

Andres said...

Jah, kindlasti. Sain need 79 EUR-iga. Kui saaks 55-60 EUR-iga ostaks varsti vast uued. See oleks juba hind, mis tunduks odav, kui olla meie poodide hindadega harjunud.

Anonymous said...

seepärast vihje tegingi, viidates amazon.co.uk-le. Sealt saatmisel Eestisse ca 4 naela hinnale lisaks, kätte saab 4-7 päevaga. vajalik vaid krediitkaart ja lisaks tasub kiigata sealseid allahindluseid, siis võib hinnasääst olla ka 70%. Mul õnnestus suve lõpus ajastada enda ostud allahindusele.
J.

Kaur said...

Aga minu arust on alatu "käia mitmes poes, proovida palju erinevaid jalatseid" ja siis leitud toode internetist tellida!!!

Rents said...

Eks see sõltu vaatenurgast, alatu on üle mõistuse suurt juurdehindlust ka teha. Pealegi saavad teenindajad siiski tunnitasu ja mina olen küll tänu väga heale teenindusele ka oma meelt muutnud ja siiski poest selle asja ära ostnud, mida tellida mõtlesin - ja vastupidi, tänu kehvale teenindusele otsustanud, et hea asi küll, aga sellel konkreetsel teenindajal jääb käibeprotsent saamata, ostan pigem mujalt.

Anonymous said...

Selgita palun mismõttes alatu? Et peaksin siis hea meelega kümneid eurosid tuulde laskma? Kõigil võibolla ei ole selliseid finantsilisi vahendeid ,et meie kaubandusvõrgu kasuahnust nuumata.

Andres said...

Minu enda loogika on lihtne. Olles ise ettevõtja, ostetakse minult üldjuhul siis, kui ma annan olulise lisaväärtuse, võrreldes sellega, mida klient leiaks internetist või saaks lihtsalt kuskilt mujalt teada. Sama ootan ka muu hulgas spordipoodidelt - kui saan väga olulise lisaväärtuse võrreldes internetist ostmisega, siis ostan poest. Kui ei saa poest olulist lisaväärtust, siis on internet ostukanaliks.

PS. Tartus olid täna need jooksujalatsid müügil 129 EUR-iga, mille Tallinnast ostsin 79-ga.