Friday, September 9, 2011

Minu pulsikell

Kui kella ostsin, siis kasutasin seda päris sageli. Kevadel spordihallis joostes hakkas kell aga imelikke asju tegema. Vahest ei näidanud treeningu ajal enam pulssi. Tablool seisis ees 00. Mõtlesin, et äkki on pulsirihm paigast ära nihkunud ja ei saa hästi kontakti. Pidin ikka tükk aega jubima, et kell jälle pulssi lugema hakkaks. Ja ega ühekordne sättimine ei aidanud. Järgmiseks hakkas kell näitama imelikke pulsinumbreid. Näiteks kui jooksin väga rahulikult, näitaks kell 200 südamelööki minutis! See ei ole ju võimalik!? Ja vahest kiiremalt joostes oli näitaja 100 või midagi sellist.

Kui kell niimoodi "trikitama" hakkas, siis otsustasin, et lõpetan kasutamise ära ja jooksen ilma selleta. Tegelikult kella kasutan edasi, pulsivöö on see, mida enam ei kanna. Tegelikult oli pulsivöö natuke ebamugav ka, sest selleks, et see alla ei vajuks tuleb see päris toekalt ümber rindkere tõmmata ja see rohkem segab mind :(

Sel aastal jooksuvõistlustel osaledes olen veel märganud, et kui kell ilma pulsivööta käel on, siis rahvamassi sees starti oodates, ilmub järsku kellale pulsinäit. Mõtlesin, et pole ju võimalik, et kui rihma peal pole, ei saa ju ma ju ka oma pulssi näha. Alles hiljuti ütles üks tuttav mulle, et kell fikseerib minu lähedal oleva inimese pulsi.

Ma oleksingi juba unustanud kirja panna, mis "imekell" see mul siis on. Polar F6 ja hind polnud ka teab mis odav, et see korralikult ei töötaks.

6 comments:

Anonymous said...

Mul oli Polariga täpselt sama jama, näitas nulle ja minu max kerge treeningu juures oli 220. Võttis kohe pulsikellaga treenimise isu ära. Samas praegune Garmin Forerunner 110 on täielik tujutõstja. :)

Kata
Team Kata Chicago 11 @facebook

liina said...

Tallinnas, Eks Kaubamajas on kellassepp Ali Naur, kes parandab Polari kellasid. Ilmselt on vöö lihtsalt nö väsinud. Vöta köik viled (st kell, vöö ja andur) kaasa ja külasta nimetatud kellasseppa. Probleem saab päris kindlasti lahendatud.
Koduleht - http://www.kellassepp.net/

ullarparnat said...

Ilmselt tegu vöö veaga, kas on kontaktid oksüdeerunud või ilmselt siiski vööl patarei tühi. Endal oli hiljuti sama jama;)

Anonymous said...

Odavate pulsikelladega on mul selline kogemus, et kui vöö patareid saavad tühjaks, siis kell hakkab trikitama.
Ja kui on selline kell, et vööd ja kella paaritada ei saa, siis rahvajooksudel on see tavaline, et stardis kui kõik koos on, näitab igasugu imenumbreid.

Kaur said...

Vööd on tarvikud. Lase kontrollida (eksis või mefos), vaheta patarei ära või osta uus.

Gea said...

Mul on hea meel, et nii paljud on oma arvamust avaldanud ja erinevaid soovitusi jaganud.

To Kata: mul pole siiani isu tagasi tulnud. Aga kui eksperdile oma kella ja vöö kontrollida viin ja see uuesti tööle hakkab, siis ehk ei peagi uut kella ostma.

To Liina: aitäh konkreetse soovituse eest. Pean vist ühel päeval seal oma komplektiga ära käima.

To ullarparnat: ma pole pulsivööd õieti kasutanudki, aga võib ju olla, et mul on seal kehv patarei.

Tänud Kaurile ka!