Tuesday, November 6, 2012

Hea teenindus

Käisime eelmisel laupäeval ühes Tallinna ilusas restoranis söömas. Oli Tallinna restoranide nädal, mis tähendas seda, et süüa sai mõistliku hinna eest. Kõik oli tore - toidud superhead, keskkond igati lahe, ..., aga teenindus - olemata liigselt kriitiline, saab öelda, et see oli väga tagasihoidlik.

Ühed tuttavad olid eelmisel päeval ühes teises Tallinna restoranis, ühes parema kvaliteediga, mis siin üldse on. Ka kõik väga hea, välja arvatud teenindus.

Pead asju ajama mõne monopoolses seisus oleva ettevõttega kusagil teises Eesti otsas. Hea, kui sinuga üldse eesti keeles räägitakse. Mitte harvad ei ole ka juhused, kus nö. nõrgemaid kliente otse p...e saadetakse.

Lähed spordipoodi ja küsid midagi jooksujalatsite kohta. Tuleb umbes selline vastus, et mis see teie asi on; me ise ka päris ei tea vastust sellele küsimusele.

...

Seda pessimistlikku rida võiks jätkata väga pikalt. Pigem tekib tihtipeale küsimus, et kui palju on stabiilselt head teenindust pakkuvaid ettevõtteid ja kus seda üldse püütakse pakkuda?

Kuna olen hea teeninduse teemadel viimastel päevadel palju mõelnud, jõudsin ühe omapärase järelduseni. Hakkasin mõtlema, et miks mulle meeldib osaleda paljudel spordivõistlustel? Tihti ei ole ju tegemist ka kuigi mugavate ega kindlasti ka mitte odavate ettevõtmistega.

Järeldus on järgmine: spordivõistlustel, mis Eestis korraldatakse, on peaaegu eranditult võistleja jaoks väga hea teenindus tagatud - kõik toimib väga hästi - täpselt nagu lubatud. Ja tuleb öelda, et spordiürituste näol on tegemist tõeliselt erineva maailmaga võrreldes tavaeluga. Kõik, mida sulle lubatakse, ongi nii. Ja kogu tegevus toimub rõõmsate inimeste seltskonnas. Isegi naeratatakse päris palju.

Seega, spordivõistlustel osalejad - siit on, mida tavaellu kaasa võtta.

Ootame juba huviga järgmist starti, et üle mõne aja jälle hea teenindusega kokku puutuda!


PS. Tõeliselt hea teeninduse eest on kliendid hea meelega nõus ka palju rohkem maksma.

No comments: