Wednesday, September 21, 2011

Ajakiri "Jooksja", 4/2011

Mulle on ajakiri "Jooksja" algusest peale meeldinud. Seda tõestab enda jaoks juba see, et kõik senised 14 numbrit on läbi loetud. Aga eileõhtune lugemine oli teistmoodi. Oli selline õhtu, mida juhtub umbes 1-2 korda aastas, et olin üksi kodus ja peale tööpäeva lõppu hakkasin lugema. Lugesin, lugesin, lugesin ... vahepeal, kui keegi helistas ja küsis, et mis teed, oli vastus koguaeg sama: loen "Jooksjat" Ja niikaua lugesin, kuni kõik 116 lehekülge said järjest läbi loetud.

Kui näiteks lugeda teadusajakirju, siis varem või hiljem taban ennast mõttelt, et midagi ei jää meelde - uut infot tuleb liiga palju peale, siis "Jooksjaga" seda probleemi ei ole. Kõik teemad on vähem või rohkem tuttavad. Ja see teebki sellest ajakirjast minu jaoks eriti hea lugemise - hea lihtne lugeda ja saab kõigest aru ka, mis kirja on pandud:)

Samas - mida kasulikku teada sain? Ka seda ei olnud liiga palju, aga ei saanudki olla, sest teema (vastupidavusalad) on piisavalt tuttav ja ajakirja tasandilt on suhteliselt raske millegagi üllatada.

Mis mulle eriti meeldib, on see, et artiklites ei ole mingeid intriige ega probleeme. Neid leiab mujalt ajakirjandusest ka piisavalt. Üks ajakiri võiks olla ja jääda ka heaks lihtsaks lugemiseks!


1 comment:

Jaagup said...

Mulle selle aasta numbrid enam meeldinud ei ole ja just sel põhjusel, et ega sealt midagi uut teada ei saa, juttudes ei ole isegi intriigi :)

Järgmisel aastal enam ei loe.