Monday, March 16, 2015

9.26, 9.29, 9.17, ...

Kui eelmise loo lõpus olnud küsimusele olin ise ära vastanud, sai kogu eesootav võistluste hooaeg selgemaks - proovime siis aprilli esimeses pooles alustada ja novembri lõpuni välja vedada. Võtsin sobivate võistluste valikul aluseks väga lihtsa põhimõtte, mida olen ka varem kasutanud - vaadata igasse kuusse välja 2-3 võistlust, mis tunduvad kõige huvitavamad. Ehk siis lisaks sportlikele tulemustele on vähemalt sama oluline emotsionaalne pool.

Kui rulluisutamises asjalikke võistlusi peale Tartu Rulluisumaratoni Eestis tuleb, on need kindlasti kavas; kui ei tule, asenduvad muude spordialadega.

Aga pealkirjas toodud "9.26, 9.29, 9.17, ..." ? Need on viimaste nädalavahetuste kellaajad kui olen laupäeviti-pühapäeviti trenniga alustanud. Selliste trennialguse kellaaegade puhul on positiivne see, et teed trenni kohe hommikul ära ja siis on kogu päev nö. vaba. Samuti olen aru saanud, et kellaaeg 9-10 hommikuti on trenni tegemise jaoks täpselt sobiv. Kui teha trenn jõusaalis, on saal tühi ja hea rahulik seal omaette raskusi liigutada. Kui minna rullirajale, pole seal samuti sellisel kellaajal mitte kedagi ning sama seis ka kõigi muude aladega. Muidugi alustaks vahel ehk isegi tund aega varem, aga see jõusaal, kus mina käin, avatakse nädalavahetustel alles kell 9.00 J

Sportlikku alanud nädalat kõigile!

Ajalooline foto. Vana Tehvandi mäe nõlv. Mõne aasta pärast ei meenuta
selles kohas enam miski kunagise suure hüppemäe olemasolu

No comments: