Monday, June 13, 2011

Massaaž Tallinnas - Royal Thai Massage

Sporditegemise juures on üks asi, mis mulle eriti meeldib - õigustus käia aeg-ajalt massaažis:) Lihased jäävad ju suure maratonideks valmistumisega ikka vahel natuke kangeks ja kuna ka tööpäevad mööduvad üldiselt istuvas asendis, siis on selge, et massööril on tegemist küll.

Mulle meeldivad kõik sellised internetikeskkonnad nagu cherry.ee, deal24.ee, niihea.ee jne - tänu nendele keskkondadele olen käinud paljudes kohtades, kuhu muidu suure tõenäosusega sattunud ei oleks - siia kuuluvad nii erinevad söögikohad, hotellid kui ka massaažisalongid.

Eelmisel laupäeval käisin Royal Thai Massage`s Tallinnas, Rävala pst 6, Tallinna Kaubamaja tagumisel küljel. Eesmärke oli 2 - väga raskest töönädalast natuke valutav selg paremasse konditsiooni saada + kohati valutavad jalalihased paremasse töökorda seada. Mõlemad eesmärgid õnnestusid. Seljale tehti klassikaline massaaž 30 minutit ja jalgadele tai massaaž 30 minutit. Kuigi tegemist oli klassikalise massaažiga, võis seda vabalt võrrelda spordimassaažiga - isegi natuke valus oli kohati. Aga tai massaaž on alati minu lemmik olnud - laupäeval siis 30 minutit korralikku venitamist, kusjuures, arvestades, et olen ikkagi juba 30 aastat spordiga kokku puutunud, on mõlemal jalal mitmeid kohti, kus massöör peaks varasemate vigastustega arvestama - tal jäid kõik need asjad esimese ütlemise peale meelde. Ega see massaaži massööri jaoks lihtsaks küll ei tee, kui tuleb pidevalt arvestada, kust saab normaalselt teha ja kus tuleb tagasi hoida, aga tulemus tuli väga hea.

See, kui hea tunde massaaž tekitab, saab väga lihtsalt kokku võtta sellega, mida mulle öeldi ühe inimese poolt peale massaaži: Sul on nagu lapse nägu ees:) No comments

Rohkem infot Royal Thai Massage kohta: http://www.royalthaimassage.eu/

PS. Minu selle aasta esimese ja väga raske maratonini jääb aega natuke alla 1 kuu!

No comments: