Thursday, January 20, 2011

Ise trenni, tossud kodus :)

Lõpuks siis tuli ära. Poolel teel selgus, et treeningkaaslase tossud, mis jäid minu kaasa võtta, olid koju jäänud. Ja see "poolel teel" ei olnud liiga lähedal kodule :)

Aga see oli alles algus. Väljusin kodunt kell 10, lootes, et hiljemalt kell 11 olen jooksu alustamas. Pidin ainult kahest kohast läbi käima enne trenni algust. Aga ... esimeses kohas (Swedbank) võttis meie keeruline tehing aega ca. 40 minutit (vahepeal soovitati minni kohvikusse, et läheb veel aega ...) ja ühes Tallinna kuulsamas majas oli see uks kinni, kust me lootsime sisse saada. Ühesõnaga, lõpuks oli "Start" kell 12.25.

Trenn iseenesest oli lahe. Esimesed 31 minutit koos G-ga tema tempos ja järgmised 25 minutit minu tuleviku tempos (tempo, millega hakkan jooksma märtsi esimesel nädalal). Kõige rohkem meeldis mulle halli direktori lause mulle keset trenni - "Sina siin ... nii mõõdukas tempos" :) Peale seda hakkas tempo nagu iseenesest tõusma.

Õhtupoole sai tehtud väga kõva ÜKE trenn. Lund oli korralikult sadanud ja üks viimaste aegade korralikumaid lükkamisi sai tehtud.

Tunne on hea. Päev on korda läinud.

Elu nagu spordikoolis: hommikul teen tööd - siis trenni - lõunasöök, väike puhkus - jälle töö kuni õhtuni - teine trenn - söömine, puhkamine, magama. Selline elu on lahe, kus niisama passimist ei ole. Siis tunduvad puhkepäevad eriti lahedad ja teistsugused !


No comments: