Thursday, March 29, 2012

2. päev

Esimene päev on nüüd seljataga ja peagi saab ka tänane päev läbi. On aeg rääkida, kuidas mul läinud on :)

Eile õhtul jõudsin magama kell 12. Varem lihtsalt und ei tulnud. Ärkasin kell 8.24. Pole viga esimese päeva kohta. Eks magamamineku aeg ja ärkamise aeg loksuvad tasapisi paika.

Eile õhtul sai veel üks pirn, porgand ja kaks viilu röstleiba söödud.

Minu tänased põhisöögikorrad olid sellised nagu piltidelt näha on. Jälgin veel seda, et kui on põhitoidukord, siis ma toitu juurde ei tõsta.


Hommikusöök: 
kaerahelbepuder mustade ploomide ja kompotikirssidega.
Tass pärnaõieteed.


 Lõunasöök:
Pruun riis, karriga maitsestatud kana-šampinjoni kaste 
ja värsked kurgiviilud.

Õhtusöök:
Sama, mis lõunaajal, pluss värske roheline salat.

Vahepaladena olen söönud puuvilju ja ühe tortilla juustu, kurgi ja lehtsalatiga. 

Viimastel nädalatel on minu menüüsse tekkinud uus mahl. See on peedimahl. Joon seda paar korda nädalas - 
pool pakki päeva esimeses pooles ja ülejäänud õhtu jooksul. Super hästi mõjub see muideks seedimisele. Peedimahl on natuke magusa maitsega ja see mulle meeldibki. 


4 comments:

Roosa Mehike said...

olen ka paar korda üritanud peedimahla joomisega alustada aga kuidagi ei ole õnnestunud, vastu hakkab... :P
aga peaks väga hästi vastupidavusele mõjuma!

Gea said...

Kui ma esimest korda peedimahla ostsin, siis mulle hakkas kohe meeldima. Pakkusin Andresele ka, aga suurt vaimustust ta välja ei näidanud. Hiljem pakkusin veel paar korda ja nüüd ta joob ka peedimahla :)

Vahest mõne asjaga on nii, et alguses ei meeldi, aga kui veel mõned korrad proovida, siis üllatusena hakkabiki veel meeldima :)

Karmen said...

Vot peedimahl mul kohe üldse alla ei lähe :), ehk peaks segama millegiga? Muidugi väga kasulik - puhastab verd jne.
Pole küll tohutu spetsialist, kuid ehk sööd natuke vähe valku? Minu toiduratsiooni kuulub kindlalt kilu või heeringas rohelise või punase sibula ning korraliku 4% kodujuustu ja hapukoorega. Kohe iga päev võin seda süüa ja juurdevõtmist pole kuskil. Valgu seedimine pidavat võtma juba ise rohkelt energiat ja kõht püsib mõnusalt täis pikalt.
Lihtsalt väike mõte, mis ei pruugi sinu puhul toimida.
Igatahes tahtejõudu elukorralduse muutmisel!

Gea said...

Tänan kaasa mõtlemast.

Ma ei ole ka valgu söömise osas spetsialist, seega ma usun, et ikka minimaalse valgukoguse saan igapäevaselt kätte (muna, kala, kaunviljad, kana, juust). Mõnipäev võib-olla rohkem ja vastupidi.

Lugesin ühte artiklit, kus oli kirjas, et uurimused on näidanud, et valgurikas hommikusöök aitab reguleerida kogu päeva söögiisu. See on küll tore fakt.

Aga nüüd tuligi mulle meelde, et ma pole ammu kodujuustu söönud.