Sunday, September 4, 2016

Lihtne jalutuskäik või hingemattev katsumus?

Mulle on rahvaspordiüritused väga meeldima hakanud ning täna nö "hooaja lõpetuseks" võtsime ette sõidu Pärnusse, Jüri Jaansoni kahe silla jooksule. Ilmateade oli nädala jooksul lubanud küll paduvihma ning tugevat pilvisust, kuid reaalsuses oli lauspäike, mis on kõigist võimalikest variantidest kõige kohutavam. Võistluskeskuses oli ringi jalutada muidugi mõnus. Stardimaterjalid sisaldasid seekord normaalseid kuponge, mis ka kindlasti kasutust leiavad, see oli positiivne.
Andres arvas, et võib-olla on temal raske, sest eilsel Viimsi poolmaratonil andis ta endast rulluiskudel kõik mis anda oli, kuid tänane jooks kujunes hoopis teisiti kui enne starti eeldada võis.

Mul oli kohe alguses väga raske joosta ning kui kolmandal km-l arvasin, et võiks käima hakata ja ei tea, miks nii raske on, ütles Andres tabavalt ja kokkuvõtvalt, et vorm on s..tt.
Ja ega rohkem mul midagi öelda polnudki, sest tõsi see ju on - mida palavam ilm, seda vähem ma joosta jõuan.

Mul oli täna niivõrd raske, et mul puuduvad igasugused mälupildid 3-7 km, kuskil oli joogipunkt, vahepeal jooksime, enamuse ajast käisime. 7-9 oli ka kena rahulik jalutuskäik ning jõe nautimine Andrese poolt, jõhker hingeldamine ning püüd kannul püsida minu poolt. Mõtlesin, et ehk 10 km jõuan joosta, aga ka selle ajal tegime 2 käimispausi.

Väga hea oli finišisse jõuda ja ka medal oli vägev. Aeg tuli 1:14 mis on ainult 4 min aeglasem kui Rakveres, aga tempod olid niivõrd erinevad, et ei teagi nüüd kohe.
Peale jooksu/kõndimist seadsime suuna Strand spa-sse, mis on parim paik lõõgastuseks peale spordiüritusi. Mullivanni astumine oli kindlasti minu päeva tipphetk ning ka Andres oli päris õndsa näoga.

Sain käidud ka Pärnu Kaubamajakas ning seekord otsustasime sushi kasuks, mis oli ülim valik, kõht ei saanud liiga täis.
Olime eelnevalt mõelnud ka mõne matkaraja peale tagasiteel, aga käisime Märjamaal metsas tiirutamas ning nägin ka kohta, kust startis Marimetsa Kapp.
Üks on kindel, peab rohkem trenni tegema, kasvõi sellepärast, et saaks ka päikeselistel päevadel rahvaspordist mõnu tunda :)



Alustasime oma jooksu tagantreast ja püsisime seal sujuvalt terve võistluse



Positas Triinu K

No comments: